Full Film İzle'yiver.blogspot.com'a hoş geldiniz !

Bu blog, film izlemek isteyenlere hizmet vermek amaçlı kurulmuştur. Blogtaki filmler Google Video, Yahoo, Mega Video gibi paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Filmler, hak sahiplerinin herhangi bir şikayeti durumunda blogtan kaldırılacaktır. Herkese iyi seyirler dileriz !

Banyo Filmi İzle - Full Film İzle

Banyo - 2005


Banyo Film Bilgileri :


Yapım:2005, Türkiye
Tür:Erotik, Komedi
Yönetmen:Mustafa Altıoklar
Senaryo:Gül Abuz Semerci
Yapımcı:Mustafa Altıoklar
Görüntü Yönetmeni:Mirsat Herovic
Banyo Filminin Oyuncuları: Selçuk Yöntem, Demet Evgar, Janset Paçal.
Süre:1 Saat 30 Dakika

Banyo Filmininin Kısaca Konusu :


Mustafa Altıoklar aldatma mevzusunu ele almış bu filminde. Bir mekanda gecen filmler herzaman ilgi çekicidir çünkü çoğu zaman bir konu ele alınır ve onun uzerine gidilir. Bu filmdede aynen öyle olmuş konu ''ALDATMA''. Mustafa Altıokların sanat filmlerine her zaman acayip bir ilgi duymuşumdur. Mustafa Altıokların son keşfettiği ''yeni gözdesi'' Demet Evgar da bu filmde. Bende bu film sayesinde Demet Evgarı beğendim. Daha once Demet Evgari dizilerde falan izlemiştim ama hiç ilgimi çekmemişi.. Demet Evgar daha sonra medya'da banyo filmini batiran kadın diye anıldı. Bence banyo filmini cok iyi izlemeleri lazım. Banyo filmi biraz begenildiyse bunda Demet Evgarın payi cok buyuktur.Bu filmden sonra zaten Demet Evgar Mustafa Altıoklarin kadrolu oyuncusu oldu.Demet Evgarin yer aldigi sahnelerde cok eglendim ve cok basarili buldum. Medya'da yer aldigi gibi filmde erotik sahneler bolcaydı.Demet Evgar tülden geceliği ile , Arda Kural banyo yaparken , Janset yarı çıplak banyoda , Selçuk Yöntem kiloduyla,Seray Sever dekolte elbisesiyle ve son olarak Sermiyan Midyat'da yarı çıplak olarak görülür.Ben DVDsini satın aldım ve medyanın abarttığı kadar kötü bir film olmadığını düşünüyorum.İnsanlarımız herhalde daha bu tarz filmlere alışkın değiller onun için sevemediklerini düşünüyorum.


Banyo Filmi :


İyi seyirler dileriz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Gelen Gidenler

sinema Movie & Film Blogs - BlogCatalog Blog Directory